ailibatsni

Hej vänner! Livet är i full gång igen, men jag är trött och lite ledsen. Jag har även blivit väldigt dålig på att äta igen vilket suger, men jag försöker verkligen kravla mig ur detta även denna gång. Jag jobbar på Bring igen, men har nog trots allt inga vänner där och är heller inte så bra på det jag gör, men det är bara en och en halv månad kvar förhoppningsvis. Här kommer lite bilder, har tagit alldeles för få på senaste, har väl med sinnesstämningen att göra.
 
Jobbade min sista vecka på Karlshem, den gick fantastiskt bra tills Sara ramlade av och bröt benet och andra vill ha ihjäl sig själva.
 
Detta är egentligen old news, men min balaklava anlände tillslut och jag gjorde färdigt min tröja jag hållt på med i typ fyra månader och blev väldigt missnöjd.
 
Vi styrde en AW vid vattnet och nästan hela gänget var med! Jag har hört att jag besitter en uppenbar badkrukeaura men här var jag i två gånger och badade!
 
Hängde på stan med Ingrid, köpte massa onödigt shit trots broke och såg denna fantastiska Monstera på Weekday och några dagar sedan köpte jag en egen på ICA, trots broke som sagt.
 
Drog en utekväll med Alex, Anisa och Jasmyn, det blev hemma hos den sitsnämnde, på Slaktis och ute i skogen på Open Air, det är något magiskt med gryningen och att vandra hem i den full och högglad.
 
Vi sov mest dagen därpå, med undantag för ett besök på Systembolaget jag hann med och en frukost i solen på balkongen (typ det bästa jag vet) och när Anisa flydde till jobbet kom Alexandra och vi lagade mat och kollade på film, har inga bilder därifrån dessvärre.
I söndags var det match, en sjukt viktig sådan men den slutade inte särskilt spektakulärt.
 
Här är en fin jag tänkt ta var tredje dag i två år på jobbet.
 
 
Yxskaft blues | |
Upp